Jako malé mi tatínek vyprávěl o tajných dvířkách ve zdi , která vedou do země plné duhy jednorožců a sladkostí. Jako malý je prý našel a udělal si tam svou skrýš. Všude jsem je hledala ale nenašla. Postupně jsem na tajná dvířka přestala věřit.

Dnes k nám měla přijet návštěva a maminka mě poslala pro víno do sklepa. Pomalu jsem sešla na první schodek a snažila se rozsvítit, ale světlo bylo rozbité. Musela jsem jít pro baterku. Pak jsem scházela po schodech níž a níž kde byla stále větší zima a všude poletoval prach a kousky pavučin ze stropu. Najednou jsem uviděla malá dvířka, ,,Byla tu ta dvířka vždycky?!´´ Šla jsem k nim a pomalinku a opatrně jsem je otvírala. Už jsem si představovala jak tam svítí sluníčko a po duze skáčou jednorožci. Když v tom jsem je otevřela a uvnitř bylo pár plechovek piva. Tak tohle táta myslel tou tajnou skrýší.´´ Zasmála jsem se a šla k polici s vínem. Jednu láhev jsem vzala a šla znova po schodech nahoru.

Zajímá mě jestli táta o těch dveřích vyprávěl mému malému bráškovi a jestli je také hledá.