NetNostalgia fórum – Televize (lokální vysílání)
Skyshale033
Subjekt: Candle Cove místní dětská show?
Pamatuje si někdo tuhle dětskou show? Jmenovalo se to Candle Cove a v té době by muselo být asi tak 6 nebo 7. Nikde jsem to nedokázala dohledat, ale myslím že to vysílali v místní televizi
asi tak kolem roku 1971 nebo 1972. Té doby jsem žila v Irontonu. Nepamatuji si už stanici která to vysílala, ale pamatuji si že to dávali v divný čas, asi tak kolem 4:00 odpoledne.
———————–
mike_painter65
Subjekt: Re: Candle Cove místní dětská show?
Zdá se mi to velmi povědomé….vyrůstal jsem mimo Ashland a v roce 72 mi bylo 9 let. candle cove…nebylo to o pirátech? pamatuju se na pirátskou loutku v ústí jeskyně jak mluví s malou holčičkou.
———————–
Skyshale033
Subjekt: Re: Candle Cove místní dětská show?
ANO! Super tak nejsem blázen! Pamatuji si Piráta Percyho. Vždycky mě tak trochu děsil. Vypadal jako by byl sestavený z různých částí starých panenek. Jeho hlava byla porcelánová hlavička
panenky, vypadalo to staře a vůbec to nesedělo k tělu. Nepamatuji si ale na jaké stanici se to vysílalo! Nemyslím si že to byla stanice WTSF.
————————
Jaren_2005
Subjekt: Re: Candle Cove místní dětská show?
Omlouvám se že jsem takhle vpadla do této staré konverzace, ale vím přesně jakou show máte na mysli, Skyshale. Myslím si že Candle Cove běžela jen pár měsíců v roce 71, ne 72. Bylo mi 12 a
dívala jsem se na tu show se ssvým bratrem. Byl to kanál 58, ať už to byla jakákoliv stanice. Moje mamka mě to vždy nechala přepnout po zprávách. Tak schválně co si pamatuji.
Odehrávalo se to na místě nazvané Candle cove a bylo to o malé dívce, která si sama sebe představovala že se kamarádí s piráty. Pirátská loď se jmenovala Laughingstock a Pirát Percy nebyl moc
dobrý pirát, jelikož se dokázal velice snadno vyděsit. Byla tu také hudba, která tam neustále hrála. Nepamatuji si však už jméno té dívky. Janice nebo Jade nebo tak nějak. Myslím že to byla Janice.
————————
Skyshale033
Subjekt: Re: Candle Cove místní dětská show?
Děkuji ti Jaren!!!! Některé vzpomínky se mi vybavily když jsi zmínila Laughingstock a kanál 58. Pamatuji si že na přídi lodi byl velký dřevěný usmívající se obličej, jehož spodní čelist byla dolů, rozevřená dokořán. Vypadalo to jako by polykalo moře a mělo to hnusný smích a hlas Eda Wynna. Pamatuji si jak bylo nepříjemné když z dřevěných/plastových modelů přešli na pěnové loutky hlav které mluvily.
————————
mike_painter65
Subjekt: Re: Candle Cove místní dětská show?
Haha, už si to také pamatuji. 😉 pamatuješ si tuhle část skyshale: „musíš…..jít…..DOVNITŘ.“
————————
Skyshale033
Subjekt: Re: Candle Cove místní dětská show?
Uh Mikeu, úplně mě zamrazilo. Ano, pamatuji. Tohle loď vždycky říkala Percymu když byli na nějakém strašidelném místě kam musel jít dovnitř, jako třeba jeskyně nebo temný pokoj kde byl skrytý poklad.
Kamera se zaměřila na Laughingstockův obličej. MUSÍŠ…JÍT….DOVNITŘ. S jeho dvěma šikmýma očima a padající pěnovou čelistí s panty které ji otevíraly a zavíraly. Uh. Vypadalo to tak levně.
Pamatujete se na toho záporáka? Měl tvář která byla jen tvořená z kníru zakrývajícím velmi vysoké, rovné zuby.
————————
kevin_hart
Subjekt: Re: Candle Cove místní dětská show?
Upřímně, ale opravdu jsem si vždy myslel že záporákem byl pirát percy. bylo mi asi tak 5 když ta show bežela. měl jsem z toho noční můry.
————————
Jaren_2005
Subjekt: Re: Candle Cove místní dětská show?
To nebyl záporák, ta loutka s tím knírem. Byl to ale jeho pomocník, Horace Hrozivý. Měl také monokla, ale měl ho posazeného na kraji knírku. Myslela jsem si kvůli tomu, že má jen jedno oko.
Ale ano, záporákem byla nějaká jiná loutka. Skin-Taker. Když se na to zpětně dívám, nechce se mi ani věřit že nás nechali se dívat na něco takového.
————————
kevin_hart
Subjekt: Re: Candle Cove místní dětská show?
ježiši kriste, skin taker. co to vůbec bylo za show? opravdu jsem se nemohl dívat na obrazovku když se tam objevil skin taker. prostě se zjevil zničeho nic na jeho provázcích, jen špinavá kostra
která měla na hlavě hnědý klobouk a kápi. jeho skleněné oči byly příliš velké na jeho lebku. bože můj.
————————
Skyshale033
Subjekt: Re: Candle Cove místní dětská show?
Nebyl jeho klobouk spolu s kápí sešité dohromady? Nemělo to představovat dětskou kůži?
————————
mike_painter65
Subjekt: Re: Candle Cove místní dětská show?
Myslím že ano. pamatuju si že jeho pusa se neotevírala a nezavírala normálně, jeho čelisti se viklaly ze strany na stranu. pamatuji si jak malá dívenka říkala „proč se ta tvá pusa hýbe takhle“ a on
se nepodíval na dívku, ale natočil se do kamery a řekl „ABYCH MOHL UMLÍT TVOU KŮŽI“
————————
Skyshale033
Subjekt: Re: Candle Cove místní dětská show?
Jsem tak vděčná že si i jiní lidé pamatují tuhle hroznou show! Mám na to jednu takovou hroznou vzpomínku, nebo spíš to byla noční můra která se mi zdála. Z ničeho nic, ze tmy se najednou
na obrazovce objevily všechny charaktery, ale kamera byla useknutá tak že jsem viděla pouze jejich obličeje a oni jen křičeli, přičemž sebou křečovitě mlátili a jen křičeli a křičeli. Dívka sténala a plakala, jako by si tím procházela už hodiny. Častokrát mě tato noční můra vzbudila… Vždy, když se mi to zdálo jsem měla mokrou postel…
————————
kevin_hart
Subjekt: Re: Candle Cove místní dětská show?
Nemyslím si že to byl sen. pamatuju si to. pamatuju si že to byla jedna epizoda.
————————
Skyshale033
Subjekt: Re: Candle Cove místní dětská show?
Ne ne ne, to není možné. Vždyť to nemělo ani žádný děj. Myslím tím že jen stáli na místě a křičeli a brečeli celou show.
————————
kevin_hart
Subjekt: Re: Candle Cove místní dětská show?
Možná jsem si to vsugeroval protože jsi to teď zmínila, ale přísahal bych bohu že si pamatuju to cos napsala, jen křičeli.
————————
Jaren_2005
Subjekt: Re: Candle Cove místní dětská show?
Bože můj. Ano. Ta malá dívka, Janice, pamatuji si že jsem viděla jak se třásla. A Skin-Taker křičel skrz jeho viklající zuby, jeho čelist se tak kymácela že jsem si myslela že mu vyletí z pantů.
Hned na to jsem to vypnula a už jsem si to nikdy znovu nepustila. Řekla jsem o tom bratrovi, ale ani jeden z nás neměl kuráž to pustit znovu.
————————
mike_painter65
Subjekt: Re: Candle Cove místní dětská show?
dneska jsem byl navštívit svou mamku v domově důchodců. zeptal jsem se jí jestli si pamatuje na tu dětskou show, na kterou jsem se dívával kolem roku 1970, když mi bylo těch 8 nebo 9 let.
řekla že je překvapená že si to pamatuju a takk jsem se zeptal proč. řekla mi „protože jsem si vždy myslela že je to velmi zvláštní, když jsi mi oznámil ‚mami, jdu se dívat na candle cove‘ a potom
jsi jen přepnul televizi na zrnění/šumění a tak jsi to sledoval celých 30 minut. Měl jsi opravdu velkou představivost se svou malou pirátskou show.“