Jako každý den, mě rodiče řekli, abych zašel do suterénu zapnout bojler, aby se ohřála voda, ale když jsem ho spustil, nic se nedělo. Koukl jsem se na zadní stranu a spatřil divná dřevěná dvířka.

Pomalu, ale jistě jsem je otevřel a viděl pouze dlouhou a tmavou chodbu, ale hodně malou v rozměrech asi 50×50 centimetrů. Na poličce vedle jsem zahlédl baterku a popadl ji. Poprvé jsem musel zjistit zda funguje a potom se podívat do tajemné chodby. Byla plná pavučin a prachu a ještě navíc jsem klaustrofobik, takže dlouho zde nevydržím. Zrychlil jsem a po asi 10 sekundách vidím konec úzkého tunelu. Byly to hodně staré knihy. Jednu otevřu a hned uslyším za sebou hodně divný zvuk. Vylekal jsem se a ihned jsem vylezl a utekl pryč. Po chvíli jsem zjistil, že to byl pouze bojler, který se až teď zapnul.

Knihu jsem otevřel a zjistil, že je to jen pouhá stará učebnice. Šel jsem do pokoje a cestou uslyšel mámu se ptát co jsem tam dlouho dělal. Já odvětil:„Nic, jenom bojler se zasekl, ale zase funguje.“