Byla to padesátiprocentní šance, že to byl správný klíč. Vsunul jsem ho do zámku a doufal, že jsem si vybral ten správný. Na tento okamžik jsem čekal celá léta a teprve teď jsem se měl dozvědět pravdu. Kdyby jsem se zmýlil a tento zámek nebyl ten správný zůstal bych v pokladnici zamčený a nejspíš bych tu zemřel, ale padesátiprocentní šance byla docela velká.

A taky že se povedlo, něco začalo otvírat a já uviděl hromady zlata a drahých kamenů, byl jsem šťastný a přemyšlel jak s pokladem naložím. Nakonec jsem poklad skoro celý daroval muzeu s dobrým pocitem že se mě něco takového v životě podařilo dokázat.

Nechal jsem si pouhé čtyři procenta, které činily 2 miliony dolarů. Z kterých jsem si koupil mnoho nových věcí například nové auto a nový dům. A žil jsem štastně až do smrti. Která mě čekala necelý rok po tom, protože jsem byl zavislý na drogách.